Profiteert u als ADLER-klant van onze Premium-Service. Bij ADLER geven wij de hoogste prioriteit aan uw individuele wensen. De geëngageerde medewerkers staan klaar om u te ondersteunen bij uw productkeuze, systeemplanning en technische vragen. Ons doel is om u met onze knowhow te ondersteunen bij alle technische vragen of problemen en een professionele service te garanderen.

Exclusieve service
Voor ADLER-klanten is onze service beschikbaar op werkdagen van 8:00 tot 17:00 uur. Bijkomend kunt u ons altijd online contacteren, of vragen dat wij u terugbellen!

Support is Our Succes
Nog snellere klantenservice. ADLER eXpert-view staat garant voor een perfect persoonlijk advies via een innovatief digitaal systeem.
Onze Premium-Service voor industriële klanten
Know-how
In onze afdeling applicatietechnologie (AWETA) worden concepten voor een rationele oppervlaktebehandeling voor elke klant individueel ontwikkeld.
Kleurvergelijking
Onze afdeling coloristiek ondersteunt u bij de selectie van speciale kleuren (meting en formulering van klantkleuren, creatie van uw eigen kleuren ...).
Bekwaamheid
Wij kunnen onze producten voor u afstemmen met productievestigingen op verschillende locaties in Europa. Wij zorgen ook voor de optimalisatie van uw lakinstallaties. Dit omvat een uitgebreide adviesverlening en de individuele afstemming van de producten en constructies op uw lakinstallatie.
Technische adviesverlening
Onze technici ondersteunen u in alle aspecten en begeleiden u tijdens de lopende productie. Niet louter telefonisch, maar natuurlijk ook ter plaatse.
Lieferservice
Bestel makkelijk online in onze Bezorgdienst! Wij garanderen u de snelste bezorgdienst vanuit Schwaz of vanuit één van onze servicecentra in Oostenrijk, in Duitsland of internationaal.
Marketingdiensten
Met Protected by ADLER biedt ADLER verkoopbevorderende marketingdiensten waarmee u uw meubelstuk en zijn hoogwaardig oppervlak klantgericht kunt presenteren.
© by adler-lacke.com